Sommar snart

Fan vad jag längtar nu. Jag har jättemycket i skolan just nu och jag vill bara ha sommarlov! Nu sitter jag ute isolen och försök koppla av lite..men snart ska jkag in och börja med läxan..*suck*

Men det är fint här ute. Knopparna på träden har slagit ut nu har jag märkt, åhh vad jag älskar våren.
Nu sitter det en fluga på datorn, också ett tecken på vår :P Haha!!!
Sitter och försöker skriva på min låt till musiken i skolan, så man kan säga att jag gör en läxa nu i alla fall ;)
Hittade en jättebra sida för att stämma gitarren på så nu kan jag hitta på lite ackord till låten också. :)
Vi hörs senare ikväll.





Kramar

Kommentarer
Postat av: Anna

Meer uppdatering. xD Älskar din blogg. ^^

2010-05-06 @ 21:25:10
URL: http://strox.blogg.se/
Postat av: Marcus

fin bild på gitarren:D

2010-05-07 @ 23:10:43
URL: http://pumpahuvud.blogg.se/

Har du något på hjärtat?:

Ditt fina namn?:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något på hjärtat?
Trackback
RSS 2.0