Mycket att göra

Lördag - mycket att göra.. Tyvärr kom jag inte upp förrän kl. 12.30.. hehe måste varit väldigt trött.. massarede min lilla älsklingskatt. Hon älskade det!

Är tråkigt väder så jag håller mig inne idag. Hoppas att det blir bättre väder imorgon när vi ska sälja på bakluckeloppis i närheten. 
Det här ska jag göra idag... har inte mycket tid.. ska helst vara klart innan middan..

Vad ska du göra denna tråkiga dag?


Jag börjar väl med att få ihop tävlande till Veckans foto.. (Nu börjar det nästan bli Månadens foto.. :S)
Anmäl er nu till Veckans foto :)

Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: chaiimphoemphon

sv: tack, jag vill va med i veckans foto? :)

2010-05-08 @ 15:33:22
URL: http://chaiimphoemphon.blogg.se/

Har du något på hjärtat?:

Ditt fina namn?:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något på hjärtat?
Trackback
RSS 2.0