Måndag

Idag har jag varit helt off sen jag kom hem från skolan. Därför har jag inte ens orkat sätta på datan ;)
I skolan idag har jag haft bild där vi gjorde film :D Satt ute på teatern och övade till våran föreställning som vi har dagen innan sommarlovet.
Jag är fett sur på vår skola för att vi slutar den 15/6!!! Usch fan vad jobbigt..

När jag kom hem satt jag en stund i vårsolen, typ 22 grader ju!! Jippie! Så åt jag glass...fan ta mig asså.. tidigare idag bestämde jag att jag skulle ha godisförbud så att man ser bra ut under bikinisäsongen..bajs också.. men det var ju gott, så det var värt det ;)
Sen spelade jag bara lite guitar hero och jag är fett stolt nu för snart kan jag alla på medium, hahaha! ^^ Lite tvtittande, fortfarande helt off..

Förresten ska jag, Rebecka och Marcus vara lite duktiga på onsdag och jogga! ^^


Hoppas ni också haft en bra och solig dag ;)


Lite vanligt gitarrspel idag också, tränade på min sång, obs en gammal bild ;)

Kramar

Kommentarer
Postat av: freja (the best om ni inte fattat det än)

nice blogg!! såg den efter inlägget du la upp på blondinens.. visste inte ens att du hade nån :s

vi får köra guitarherotävling elr nåt allihopa nån dag!! <33

2010-05-18 @ 22:51:04

Har du något på hjärtat?:

Ditt fina namn?:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något på hjärtat?
Trackback
RSS 2.0