Ny design!

Nu ska jag till landet! Men först ska jag berätta vad som har hänt denna soliga fredag. Jag kom försent. Vi skulle fått sitta ute på matten om vi inte haft vikarie. Sen hade vi rugby på gympan, det var väl så där.. På NO:n hade vi jätteroligt. Alla var sura för att vi inte skulle få vara ute och jobba och eftersom vi hade vikarie så stängde vi ute honom när hade gick ut för att hämta något. Vi satte en stol framför dörren och sprang och gömde oss. Dagens asså  ;) Hahah! Det var roligt!
Sen efter skolan åkte jag till mormor :) Och nu sitter jag här och ska packa till landet s nu är jag borta till söndag kväll :D Vi syns då!


Jag har fått en ny header av Miski :) Visst är den fin!? Jag vann den i henne tävling :D Tack Miski <3


Kramar

Kommentarer
Postat av: michaela

så lite <3 ^^

2010-05-21 @ 21:00:56
URL: http://miski.blogg.se/
Postat av: Anna

Fett fin design!!! <33 :D

2010-05-21 @ 21:56:41
Postat av: ♫♪ Sandra T

snygg design (:

2010-05-23 @ 20:19:31
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Har du något på hjärtat?:

Ditt fina namn?:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något på hjärtat?
Trackback
RSS 2.0