Landet

Hej bloggen! Så kul att vara hemma igen :) Äntligen lite data!

Jag har varit på landet och när jag kom hem runt fem åkte jag till Anna och så tittade vi på bio i Kista :) Det blev en favorit skådespelare Jan fares från "Jalla Jalla". Filmen var väl så där, ganska bra, sevärd men lite långtråkig.. Synd att inte Josef fares var med han ätr så bra. Filmen hette i alla fall "Farsan"! :D

Tog årets första dopp igår, lite svårt att förstå när det vräckte ner idag och åskade. Det var en av anledningarna till att vi åkte hem så tidigt. :D Nu visar jag lite bilder och låter dem tala!


Inzoomat så inte så bra kvalité, samma med dem andra





När jag solade, solade jag så klart i bikini :D Och så var jag tvungen att plugga, på sexualkunskap ;)

Dem här var ÖVER ALLT! Skitjobbigt! Dem kommer typ från Ryssland.. Jävla bladlöss..

Grillning på kvällen. Tog en timme att få igång elden, men efter är det världens glöd.. så himla typiskt!


Jag har haft en väldigt trevlig helg, har du? Hoppas i alla fall det! ♥

Kramar

Kommentarer
Postat av: Anna och Jossan

Josef Fares var ju visst med? x) <3

2010-05-24 @ 16:45:24
URL: http://teiip.blogg.se/
Postat av: iiissa♥

var det kallt?^^

2010-05-24 @ 21:18:53
URL: http://iiissasplace.blogg.se/

Har du något på hjärtat?:

Ditt fina namn?:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något på hjärtat?
Trackback
RSS 2.0