En sooolig dag!

Idag har solen skinit. Hann inte med en dagens outfit, men jag har i alla fall haft trekvarts jeans och linne och jeansjacka.

Efter en lång skoldag, hade sånganatomiprov, åkte jag och Rebecka till gamla stan där vi la oss och solade på en brygga.
Vi hade jättemysigt. Jag drog upp linnet och solade ryggen och ALLA glodde. Till slut började jag och Rebecka skrika åt dem Haha! Typ; Sluta glooo! Och personerna blev förvånde... Det var en väldigt rolig stund..
Det var så skönt att bara ligga där, känna att man inte har bråttom till något och hela tiden finns tanken i huvudet; det är lov det är lov, du har hur mycket ledig tid som helst....hur mycket som helst..

Igår provade jag min konfa present "brun utan sol spray" och jag blev fett sur i morse. Det blev jätteojämnt.. min näsa är brun...  usch -.-

Nu ska jag och mamma ha lite filmkväll, lite jönssonligan ;)




Mysmys

Kramar

Kommentarer
Postat av: m a r i c e l

Aaw! Tack så otroligt mycket! :D



Jönssonligan är bäst ;)

2010-05-13 @ 18:57:42
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/

Har du något på hjärtat?:

Ditt fina namn?:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något på hjärtat?
Trackback
RSS 2.0