I´m back!

Ja äntligen är jag tillbaka! :) Hej!!
Det har hänt en del medan jag har vart borta. Första veckan var jag bara sjuk och orkade inte blogga... Nu i veckan har jag fått ta igen alla prov som var kvar. Har typ sänkt mig i alla ämnen förutom profilämnerna..
Kommer inte ihåg så mycket från veckan men jag har ialla fall inte haft tid och orka att blogga på ett tag som sagt. På tisdag har jag skolavslutning. Hatar att sluta så sent..Alla har ju redan slutat, det suger!

Nu idag tänkte jag ägna mig åt min katts blivande kattungar. I juli får hon sina små knyten. Och jag ska ordna rummet till henne. Nu sitter jag och tittar på tv och bara slappar. Det är skönt att vara tillbaka här på bloggen!
Vi ses senare!


Den här lilla sötisen ska snart få ungar! ♥

Kramis //Jennifer ♥

Kommentarer

Har du något på hjärtat?:

Ditt fina namn?:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något på hjärtat?
Trackback
RSS 2.0