Vår i luften

Jag tror att alla har märkt att det är vår i luften? Ville bara påminna om det igen! xD
Ute på vår tomt ligger fortfarande snön kvar och jag sitter och solar, är inte det en konstig kombenation? Tog lite bilder när jag ändå var ute :) Jag gillar att fota, det är faktiskt ett intresse jag har.. :)
Vad har ni för intressen? ;)

     


Här är min söta lilla katt Snövit <3 (Snart 2 år)




Ja ni ser väl att jag gillar att fota, men än är jag inte bra. Men jag önskar mig en egen systemkamera. Just nu använder jag familjens digtitalkamera, en Samsung L210 10.2 mega pixels ;)

Vad använder du för kamera?

Idag är jag hemma för att vi har "utvecklingssamtalsdag" i skolan. Så det är ledigt! Sååå skönt med en extra dag i solen!

Nu ska jag fortsätta ha en trevlig dag, hoppas ni också får det! <3

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Asta

sv: Ja verkligen , allt väl ? :D

2010-04-12 @ 16:59:05
URL: http://astamarie.blogg.se/

Har du något på hjärtat?:

Ditt fina namn?:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något på hjärtat?
Trackback
RSS 2.0