Låååång dag...

Tjenare!
Det var länge sen sist ^^
Jag har haft fullt upp hela dan, tro vad ni vill om mig men så här är det. Jag har haft bloggar förut och då blir jag så pressad att skriva om verkligen allt jag gör, men den här gången har jag lovat mig själv att ta det lugnt med bloggen och prioritera mitt liv :P Annars håller inte den här bloggen länge ^^
Därför säger jag förlåt till alla som har saknat mig och är arga på mig för att jag aldrig skriver, men sån är jag! Gilla bloggen eller inte.. :D Okej nu har jag lättat på hjärtat..

Lätta på hjärtat du med, kommentera inlägget!

Ja som sagt har jag haft en stressig dag. Jag gick till skolan som vanligt och jag kom i tid! (något som typ aldrig händer mig!) har haft det jätteroligt med mina kompisar <3
På fredag har jag prov i so och jag har inte hunnit öva någonting..

Har industriella revolutionen, någon som kan nåt om det? :O

Efter skolan åt jag och marcus på donken, jag känner mig så onyttig!!! Sen var det målarkurs och konfirmantions sak i kyrkan. Jag har haft en jätterolig men stressig dag.. Nu är jag skit trött, mamma tjatar också om att jag ska gå och lägga mig :@


Kämpade 10 minuter för att få en bra bild. Me duktig!

Nu går jag och lägger mig för idag, jag är asssstrött!

P.S. Imorgon kommer en mini tävling! Nu har ni något att se framemot :)

*Puss och Kram*


Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

det är bra :d det ska man göra 1

2010-04-15 @ 11:28:14
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Malin

:)

2010-04-15 @ 11:35:48
URL: http://chickity.blogg.se/
Postat av: erkis

Nej ver var inte svårt. Men nu har dom ändrat moppekörkorten.. så nu är det lite svårare att få godkänt;S Men det går nog bra ska du se:)

2010-04-15 @ 16:57:41
URL: http://eerikal.blogg.se/

Har du något på hjärtat?:

Ditt fina namn?:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något på hjärtat?
Trackback
RSS 2.0