It´s all about me today

Hellouuu!

Jag är på bra humör! :) I dag har jag haft föreställning i skolan.
Det var Shakespear på engelska. Så det var roligt och så kom jag hem och fick se här att jag har vunnit en header på michaelas blogg :D Sånt tur man har.

Let´s celebration :)


Senare idag ska jag städa och baka inför konfirmationen som jag ska ha imorgon.
Rätt jobbigt att kliva upp 8 bara för att vara där 9.. Men det ska bli roligt att mina kompisar kommer. Sen ska vi vara hemma hos mig efter och äta lite, därav bakningen :P

Hur mår du idag?

♥ Kramar till mina underbara läsare ♥

Kommentarer
Postat av: helena

sv; tack då :))

2010-04-23 @ 16:14:07
URL: http://helenamichaela.blogg.se/

Har du något på hjärtat?:

Ditt fina namn?:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något på hjärtat?
Trackback
RSS 2.0