helvete...

Hej hallå.

Blev lite irriterad på väg hem från skolan, faktiskt hela dan.. Ska försöka förkorta dan..

Vem vinnar negativt eller posetivt?

Negativt idag:
- Trött på morgonen
- Missa bussen, kom försent
- Hade spanska
- Jag åkte ensam hem för att Marcus dissade mig
- Min målning på målarskolan blev inte bra
- Letade efter kläder på Lindex, köpte inget..
- Börjar bli tjock
- Missade gudstjänsten med 1 minut
- Missade bussen med 1 minut
- Blev kall och snöig...
- Fick inte träffa en söt kille på konfa ♥
- Dåligt jävla pissväder som tar dö på mig!
- Inget roligt program att titta på ikväll
- Bett mig i tungan så att jag har sår och har en blåsa i munnen..

Posetivt idag:
- Bestämde mig för vad jag skulle göra på valborg :D Nice..
- Har shakespear uppvisning med teater på fredag :) tränade i dag i skolan
- Fick ha slöjd istället för teknik
- Ingen läxa på hela veckan
- Ska träna
- Ska ta varmt bad
- Alla trevliga kommentarer från er ♥ :)
- Ska ha frågestund

Det var allt.. Negativt vinner..

Sorry om jag deppar er, men jag hatar det här vädret, April är absolut den sämsta månaden. Vad tycker du?

Nu: Låt oss vara glada över att hoppet om morgondagen finns :)

♥ Kramar till mina underbara läsare ♥


Kommentarer
Postat av: iiissa♥

sv: jaa de är klart, du gör vad du vill;)

2010-04-21 @ 20:56:36
URL: http://iiissasplace.blogg.se/
Postat av: Ellen Schutz

sv; tackar :D haft en bra dag?

2010-04-21 @ 21:52:40
URL: http://ellenschutz.blogg.se/
Postat av: Sandra T

äh vad är det för skitsnack, du är INTE tjock (:

2010-04-23 @ 14:44:30
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Har du något på hjärtat?:

Ditt fina namn?:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något på hjärtat?
Trackback
RSS 2.0