Dagens

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? Ganska kort, lite längre än mig..och så jättesöt, som han
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Nej, har aldrig fått... :( hehe
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Ska tillbringa några timmar med kompisarna idag ;)
4. Hur lång är du? 160.5 :P
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Sex and the city
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: Vi slutar ca 15.10 så du skulle kunna vara där ca 15.25?
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa^^
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
9. När såg du senast din mamma? för någon minut sen
10. Icke godkänt i något ämne? Nope! :D
11. Mvg i något? Hmm kanske..
12. När vaknade du idag? 10.45
13. Vilken är din favoritplats? Just nu är det min säng, för att jag är TRÖTT!
14. Vilken plats föredrar du minst? gamla tunnelbanor..^^
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Sittandes framför datorn och skriver till er! Haha
17. Vad sover du i? Stor tröja  ;)
18. Hur många kuddar har du i sängen?  2
19. Var har du bott/bor? I ett annat hus bara..
20. Tycker du om kinamat? Neej!
21. Tycker du om kaffe? Neej!
22. Vad dricker du helst till frukost? Jucie eller te
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Jaa tyvärr..
25. Vill du ha barn? Ja, så söta små bebisar!!
26. Kan du några andra språk än svenska? kan och kan, jag lär mig spanska och engelska
27. har du någonsin åkt ambulans? Ja, med mormor
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Beror på
29. Vad spenderar du helst pengar på? kläder, ska shoppa nu
30. Är du cool? No way!
31. Kan du rulla med tungan? Ehh..
32. Vem är den roligaste människan du känner? Marcus tror jag, eller Rebecka
33. Vad har du för ringsignal? Ska jag sjunga den eller?! :O
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ja och jag älskar dem! <3
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Hm jag har en lila tröja.. och rosa trosor ;)
36. Kan du byta olja på bilen? tror det
37. Vad var den senaste bok du läste? Flyga drake
38. Dansar du i bilen? neee aldrig
39. När var du i kyrkan senast? i går ;)
40. Hur många hål har du? Va?!
41. Har du någon piercing? nej, vill ha navelpiercing
42. Har du någon tatuering? nej
43. Gillar du någon just nu? Ja! ♥
44. Har du provat droger? Hell no!
45. Har du pojkvän/flickvän? Aldrig haft kommer aldrig få!
46. Vad är ditt mobil nummer? Säger inte..
47. Vad ska du göra ikväll? Shoppa och sova, på samma gång
48. Har du några syskon? Ja
49. Hur mycket pengar har du på din mobil? 67 kr ;)

Kramar ♥


Kommentarer

Har du något på hjärtat?:

Ditt fina namn?:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något på hjärtat?
Trackback
RSS 2.0