Kväll...natt?

Nu ligger jag här. Är inte klar med läxan och är jättetrött. Som vanligt med andra ord. ^^
Idag hade vi dans och teater i skolan och vi hade jätteroligt. Vi fick ha massage på båda lektionerna :D Jag gillar och massera och mina kompisar säger alltid åt mig att massera dem, antar att det är ett bra tecken ;)

Ska bara säga godnatt och hoppas att ni sover gott.

P.S. Som ni kanske har märkt har jag varit piss upptagen och inte hunnit skriva så mycket. Jag har ovanligt mycket i skolan nu och jag  hoppas att jag kommer ut ur den här perioden snart för att det här är riktigt jobbigt... I helgen då ska jag försöka blogga bättre :)

Vi hörs i morgonbitti, om jag inte försover mig ;)

Min favvoaffär :) Vad är din favvoaffär?

Kramar

Kommentarer
Postat av: iiissa♥

gaaah!! jag äääääälskar new yoker :')

2010-05-09 @ 14:11:26
URL: http://iiissasplace.blogg.se/
Postat av: matilda :D

gillar också newyorker men min favo e bikbok hehe :D

2010-05-11 @ 09:08:53
URL: http://greenteen.blogg.se/

Har du något på hjärtat?:

Ditt fina namn?:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något på hjärtat?
Trackback
RSS 2.0