Icke Sex and the city - fans?

Gud vad alla icke SATC- fans måste vara trötta på att SATC är överallt! Stackarna.. På tv är det typ 3 reklamer som innehåller sex and the city? Lite mycket allså.. Men inte för mig! För jag älskar Carrie och alla andra. Satt precis och tittade på bakom kulisserna på SATC 2 och på gamla avsnitt. Någon som vet vad dem tjänar?

Längtar verkligen tills jag ska se filmen! ♥

Här har vi dem underbara tjejerna! Älskar dem!

Det blev förresten inte så mycket plugg..Va ju Norska hollywoodfruar och top model och grejer istället :D
Det blir första IG:et för mig, jag borde vara stolt! xD

Godnatt Sockerrör!!♥

Kramar

Kommentarer
Postat av: nath

Jag längtar också :D ska bli så kul att se på 2an

2010-05-26 @ 00:31:58
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Har du något på hjärtat?:

Ditt fina namn?:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något på hjärtat?
Trackback
RSS 2.0