Svaren

  1. Har du någon allergi? Isf vilken? Jag är allergisk mot min katt.. Men jag ska besegra min allergi och ha henne kvar :)
  2. Är du kär i någon? Kär och kär, jag gillar en kille på konfa
  3. Har du några bloggar som du besöker dagligen? Dem som kommenterar min blog läser jag :) Och andra så klart. Men kanske inte daglingen
  4. Har du någon favvo blogg? Nope
  5. Tårta eller glass? Tårta <3
  6. Har du någon fritidsaktivitet? Jag går på målarskola
  7. Vad använder du för kamera? Samsung L210  10.2 mp. Bästa kameran så köp
  8. Har du bärbar eller stationär dator? Stationär, kanske ska få en bärbar på konfirmationen som är imorgon :D
  9. Ditt besöksrekord? Hehe 28 :S Fick 25 idag! Tack!
  10. Vilken affär handlar du helst kläder i? :) Gina, Hm
  11. Varför började du blogga ? Tycker att det är roligt att dela med sig med världeen :P
  12. Hur länge har du bloggat ? Sen några veckor tillbaka..varav 44 inlägg..
  13. Hur många aktiva läsare har du per dag? Nja.. 10 st kanske ^^
  14. Vart skulle du helst vilja resa nu? Eller åka utomlands
  15. Vad är din högsta önskan? Att jag inte skulle vara allergisk mot min älsklig <3
  16. Bästa låten ? Because of you - Kelly clarksson
  17. Gillar du att resa? :) Gillar? Jag älskar!  <3
  18. Har du pojkvän eller gillar du någon? Fråga nr. 2. Jag har aldrig haft en pojkvän..^^
  19. Favoritartist? Nobody..
  20. Favoritlåt? :D Nr. 16 :P

Nu går jag och lägger mig :P

♥ Kramar till mina underbara läsare ♥


Kommentarer
Postat av: LIENE

Kul med frågestund:)

2010-04-25 @ 21:06:02
URL: http://lienes.blogg.se/

Har du något på hjärtat?:

Ditt fina namn?:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något på hjärtat?
Trackback
RSS 2.0