Anna och jag :)

Hej! Nu är jag tillbaka..
Idag har jag varit med Anna och hon är här nu :) Ska gå snart. Då ska jag bara göra iordning mig :P
Så kul, det låter ^^ Men jag har faktiskt haft väldigt kul ;)  vet att jag är tråkig nu, men jag har varit lite småförkyld hela dan så jag har inte orkat blogga. Har suttit ute i solen i linne och shorts! Så skönt att sommarn snart är här! :D Sommarn är min favoritårstid.

Vad är din favoritårstid?

Nu ska jag bara göra iordning mig, göra några situps och måla nalarna. Hehe ^^

Hörs imorgon :)


Random bild, jag vet, men det är två fina dekorationer jag har i mitt rum :) Kommer från indiska.

Kramar


Kommentarer
Postat av: Therése

idag är det skola som gäller :) själv då?

2010-04-28 @ 06:33:42
URL: http://thovdegard.blogg.se/

Har du något på hjärtat?:

Ditt fina namn?:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något på hjärtat?
Trackback
RSS 2.0