Sick stinks!

Hatar att vara sjuk. Vara borta från skolan är bara jobbigt! Jag vet att dem flesta tycker att det är skönt att få vara borta från skolan, men jag har en så rolig skola, + att jag inte hänger med lika bra om jag varit sjuk. Man missar så mycket.. Vill träffa mina kompisar också :) Fan..
Och mamma bara tjatar om vad som behöver göras här hemma. '

- Ta och sortera all tvätt nu när du ändå är hemma, och du kan väl hjälpa mig med disken i diskmaskinen också?
- Jaja (så försvinner det ut genom andra örat!)

Mamma blir jättesur för småsaker nu för tiden, jag är ju i puberteten och mamma börjar väl komma in i klimakteriet så vi bråkar väldigt mycket över småsaker.. Inte så roligt..

Det är oftast på morgonen som man känner sig sjuk, och nu börjar halsontet ( halsontet? jaja jag vet inte hur man stavar!) sluta. Så jag ska på Målarkursen som börjar 17, sen sticker jag till kyrkan, endast för att se om han är där ♥

Jaha, då var tvätten färdig, dags att börja arbeta...




Nej jag vill inte!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Therése

åh fusk att missa skolan :(

2010-04-28 @ 14:33:05
URL: http://thovdegard.blogg.se/

Har du något på hjärtat?:

Ditt fina namn?:
Här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något på hjärtat?
Trackback
RSS 2.0